Onsdag

Jag sov väldigt gott hos mina kusiner inatt, vaknade av att småknattarna härjade omkring i köket.
Min morbror skjutsade mig till en busshållplats efter att han lämnat lill-kusinen på dagiset och direkt när jag hoppade ur och kom fram till hållplatsen så kom bussen. Tänk så smidigt det är med stadstrafiken. Där jag bor kör bara regionsbussarna, och de kommer ju inte lika ofta. Stadsbussarna går så mycket oftare, det hade ju varit skönt om man bodde lite närmare stan och hade stadstrafiken att åka med!
Vi hade idrott som första lektion och det var ju inte sådär jätte kul. Våran riktiga idrottslärare pluggar just nu och kommer tillbaka efter jul, vi saknar henne! Vi fick göra tråkigaste stafetten, men sen fick vi spela pingis som tur var, och det var kul! Vi har ingen tyska idag, skönt! Så jag har rast i över en timme till, sen ska vi se på film på engelskan, vi ska se Sleepy Hollow!
Nu ska jag surfa runt lite på nätet och fördriva tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0