Torsdag

Idag var skolan kul, men jag var väldigt trött eftersom jag knappt kunde somna inatt, jag somnade runt klockan tre inatt, inte kul! Efter skolan drog jag till gymmet och pumpade lite muskler, skönt! Jag drog till stan sen och köpte hårspännen och första julklappen (säger inte till vem)!
På kvällen var det terminsavslutning för konfirmanderna och det firades lite med att en man kom och hade en en-manna teater, han var altså ensam i teatern. Han berättade om "Jesus tid". Låter religiöst och tråkigt kanske, men han gjorde det så otroligt bra och roligt! Det går inte att förklaras, det måste ses med egna ögon säger jag bara! :P
Nu ska jag dra och duscha sen sova! Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0