14/11-08

Nu sitter jag i mattesalen på första lektionen och orkar inte jobba. Läraren är ju inte den bästa och då blir man inte så motiverad till att jobba. Jag var nyss på hälsokontroll hos skolsyster och allt gick bra, hon var en väldigt trevlig liten prick!
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra förutom träning (om jag orkar), sen kanske blir det pyssel i Skuttunge till deras julaktion?
Hoppas i alla fall att det blir en lyckad fredag! På lördag kanske jag ska vara med denna filuren på bilden :)


Kommentarer
Postat av: Kazakstan !

In kazakstan we say people with painted faces are emos !



The guy seem to me to be very .... biosexual !

2008-11-19 @ 22:58:29
URL: http://kazakstanamana.kz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0