Fredag

Idag sov jag länge, gick upp och åt frukost i lugn och ro, duschade och fixade mig länge och drog sen till stan.
Inne i stan så gick jag till "elit frisör" och klippte mig, jag hade inga tankar alls om hur jag ville ha det, men det blev ballt!
Sen drog jag till skolan 12.50 och skrev matteprov sen slutade jag efter det, väldigt skönt.
Jag och Evelina drog till stan och satte oss på ett cafe och åt lunch/fikade, sen drog vi runt på stan och jag köpte ett par blanka tights, ett brett snyggt bälte på Gina Tricot och en mask som jag ska ha till 27-timmars ;)
Ikväll ska jag bara vara hemma och förbereda mig lite till helgen, packa och sånt.
Det kommer bli så jäkla kul på 27-timmars!!! (men jag kommer se ut som en hora....) xD

  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0