Lördag

Inatt sov Agnes hos mig, vi såg på filmen "Vulcano" igår kväll.
Imorse jobbade jag i 4,5 tim sen gick jag och tränade Styrkemedel på Friskis & Svettis, där på passet mötte jag Maria Lindström och hennes mamma, det va kul! Vi tränade och sedan bastade tsm, det va en lite rolig norsk där i bastun :P
Ikväll blev det varken fest eller bio. När jag och Martina skulle åka in till stan för att gå på bio så kom först inte 18.55-bussen så jag ringde Upplysningen och fick uruselt bemötande av kvinnan i andra änden. Det lät som om hon höll på att somna och att hon var hur ointresserad som helst! Usch.. Jag ska maila Upplysningen och klaga!
Aja, sen gick vi och åt på "Grekens" och gick sen ut för att ta nästa buss, SOM INTE HELLER KOM! Fan va jag blev less..
Så det var ju bara att gå hem igen och sitta hemma hela lördagskvällen. Festen kunde man ju inte ta sig till förutom att cykla då, så de va ju ingen idé.
Jag har i alla fall gjort klart min engelskaläxa nu, skönt det!
Puss hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

trött man blir på bussarna ;o

2008-11-30 @ 22:57:04
URL: http://glitterprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0