Måndag

Efter skolan tog jag och Erik en promenad till stan där vi gick in på Åhlens och kollade runt lite, jag köpte såna där skum-liknande svampar man tar på foundation med (vet inte vad jag ska kalla dem).
Sen åkte erik hem och jag började gå mot Friskis & Svettis.
När jag kommit halvvägs så såg jag massor av polisbilar, två brandbilar och en ambulans, såklart tänkte jag: "Vad tusan har hänt här?". Jag gick vidare och upptäckte att området framför "Kvarnen" (litet köpcentrum) hade blivit avspärrat av polis. Jag gick fram och frågade en från pressen vad som hänt och han svarade: "Bombhot mot kvarnen". Inte kul att höra sånt! Jag fick lov att ta en omväg eftersom man inte kom förbi avspärrningarna och fortsatte sedan promenaden mot gymmet.
Träningen gick bra, det var skönt att springa av sig lite på löpbandet.
När jag kom hem så pallade jag bara inte att gå till KU-gruppen så jag stannade hemma och skrev klart min text till historian.
Nu ska jag ringa Erik eftersom han bara försvann från msn, sen ska jag sova!
God natt kära dagbok :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0