Tisdag

Efter skolan drog jag till stan med Sofie och Evelina för att kolla runt en liten snabbis.
Jag köpte nya lösögonfransar och lite godis (fy skäms, emmy).
Jag var nära att mista livet när jag sprang över gatan då en bil kom i full fart från ena hållet! Jag sprang som en dåre och klarade mig som tur var med livet i behåll! Jag ska aldrig mer göra om det!
Efter det så drog jag hem och har slappat i soffan sedan dess. Jag såg nyss "Packat & klart" på tv där de var i Taizé i Frankrike! Jag saknar Taize så otroligt mycket, det går verkligen inte att beskrivas!
Taize är det absolut bästa som hänt mig! Jag blev lite ledsen i ögat när jag såg kyrkan, hörde sången och såg alla byggnaderna där i tv-rutan!
Jag blev lite gladare sen i alla fall eftersom min söte vän Maria frågade mig om jag ville ställa upp på att vara modell för dem i skolan (hon går stylistlinjen) och bli sminkad och fotad! Jag blev jätteglad och tackade såklart JA! :) Nu längtar jag verkligen till måndag!
Puss ha det bra :)

  
   

Kommentarer
Postat av: Elin Löfgren

jag saknar också taize sjukt mkt. kollade på programmet på internet dagen efter och ja ville verkligen tillbaka dit.

2008-11-25 @ 22:11:58
URL: http://sanningenochlognerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0