Torsdag

Igår kväll var det svårt att somna.
Jag har inte sovit mycket inatt och hela huvudet värker som satan! Jag ska försöka hålla ut i 2,5 tim till i skolan innan jag kan dra till stan en snabbis sen åka hem och chilla.
Imorgon börjar vi 12.50 och har bara matteprov, sen slutar vi efter det, SKÖNT!
Jag måste komma på något som jag kan klä ut mig till på 27-timmars!
Ska jag vara herkules, asterix, pippi långstrump eller något annat?
Det kommer nog bli as kul, det är i alla fall vad jag förväntar mig! men roligast kommer det ju bli om alla klär ut sig, inklusive jag själv.
Nu ska jag gå och prata med SYV, hämta ipren hos skolsköterskan och sen ansöka om ledighet hos min mentor.
Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0