13/11-08

Idag var det ingen lång skoldag, 8.30-13.10 är inte så farligt!
Efter det så gick jag och Erik ner på stan och flummade runt lite tills han skulle hem. Sen drog jag runt själv på stan och tittade in en stund på Myrornas (second hand). Där hittade jag ett par läckra boots för 150 kr men jag köpte dem inte.
Jag köpte sedan nagelstärkande nagellack på Åhlens och en svart långärmad top på H&M!
Efter det blev det Styrkemedel pass på Friskis & Svettis, skönt!
Och senare var det konfirmation (jag är hjälpledare) och jag och Alex hittade After Eight i kyrkans lilla sak-förråd som vi åt lite av, busigt! ;)
Nu sitter jag hemma och ska fixa en massa saker. Har precis testat nagellacket jag köpte, resultatet var att naglarna blev lite hårdare men inte mycket, men man kanske måste ta mer av det ena lacket (det fanns två lack)
Ska snart visa dagens outfit, ganska enkel men duger!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0