fredag v. 16

Nu har jag inte bloggat på en vecka! Jag får berätta allt som hänt lite kortfattat då.
I söndags efter att vi kom hem från Dalarna så drog jag ner till sjön med Agnes, Moa, Emelie och massa annat folk och grillade lite där.
I måndags så gymmade jag på friskis i Ultuna (för första gången) med Erik, efter det så tog vi en promenad in till stan och fikade lite, det var kul!
I tisdags började skolan igen och alla var glada, jag gymmade 2 tim på kvällen (då jag egentligen trodde att jag skulle a gyminstruktion med min sjukgymnast, men det var inget!). Jag och Linde pratade lite i telefon :)
I onsdags hade vi idrott, kul som vanligt, vi fotade lite när vi hoppade trampolin! Sen på kvällen blev det till att plugga massa historia, jippi!
I torsdags hände nog inget speciellt förutom att vi hade historiaprov, jippi!
Och idag så har det varit en väldigt rolig dag! Jag och Sara har flummat som vanligt, sjukt kul! Folk som ser/hör oss lär ju tro att vi är dumma i huvudet på något vis :P Haha!
Efter skolan så drog jag och sara in till stan, hennes bankkort var knas, stackars liten! Sen drog hon hem och jag och Agnes drog till Joel's och fikade. Vi köpte varsin sweetheart-smoothie, mums! Den ända nackdelen med den är att blåbärsfröna fastnar mellan tänderna, sjukt irriterande! Vädret var i alla fall superfint! Solen nästan brände på huden.
Efter det så drog vi ner på stan en stund och kollade runt lite. Agnes köpte hårspray och tofsar medans jag köpte en tunn liten lila jacka på H&M, så cool :D Sen drog vi hem till Agnes och åt middag, det blev världens diskution om allt bland de lite äldre! Haha
Nu ska jag snart dra och sussa, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0