Måndag igen då

Skolan var lite halvt seg men ändå bra. Jag fick världens mysigaste kram av Vidar, myspys! Fast jag fick en ännu bättre av honom förra veckan! I alla fall så har ju dagen rullat på, snack om helgen blev det förstås. Vi fick sluta lite tidigare från svenskan idag, det var skönt för jag skulle hem till Robin efteråt.
När jag kom hem fick jag höra att min granne tydligen åkt in på sjukhus för något, vet inte vem det var eller vad som hänt, sen stack jag iväg igen lika fort som jag kommit hem. Åkte till Robin där han och PG höll på att meka lite. Solen sken så jag satt och stekte lite och tog kort på grabbarna. Sen drog PG hem och jag och Robin glodde på film. Vi hade lite wrestling med och det slutade med att min älskade klocka gick sönder, snyft!
Efter det så stack jag till KU där vi inte gjorde så mycket. Jag kom ju en timme senare än alla andra, så jag var bara med på lite lekar, jag kände mig hur seg som helst...
Nu ska jag nog försöka palla mig in i duschen sen sova lite. Puss hej!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0