Måndag

Idag hade vi nationella muntligt i engelska, det gick väl inte sådär superbra, men det gick ju i alla fall. Jag hade tydligen ingen engelska så jag hade väldigt lång lunchrast, det var nice! Jag tillbringade lite av tiden ute i solen med Erik och Gustav (första gången som jag pratade med gustav mer än bara "hej"), det var kul :) Men jag råkade slita sönder mitt halsband när det landade en äcklig flytmyra på min tutte, inte bra! Som tur var så är jag så händig att jag kunde laga det!
Efter skolan så drog jag ner på stan där jag först träffde Herman och Ellen, sen när jag hade lämnat dem så mötte jag Marcus och Anton som hängde med mig en stund när jag letade efter ett nytt linne. Efter en stund så lämnade Marcus oss, och jag och Anton traskade vidare en stund på stan och snackade om allt möjligt. Jag känner honom inte och har aldrig pratat med honom förut, men på något underligt sätt så gick det jättebra att prata med honom idag, det var kul! :)
När han drog hem så gick jag in på Max och skulle byta linne, där inne träffade jag Alexandra och Daniel och pratade lite med dem innan jag drog vidare iväg ner till ån. Där träffade jag ännu mer folk! Där satte jag mig med Gustav och hans två kompisar och pratade en lång stund om allt mellan himmel och jord. Det blev mest snack om alkohol och fester.
Tillslut så tog jag mig hemmåt. Och äntligen har min kamera kommit! En Canon EOS 450D! När jag fick höra det så sprang jag skrikandes ner på rummet och fann kameran liggandes på sängen, jag blev helt överlycklig! Saken var ju bara den att jag glömde köpa minneskort till, så jag kunde inte testa kameran ikväll utan måste vänta till imorgon och köpa kortet då.
Jag drog en stund till KU där vi lekte norsk fylla och fikade. Det var lite kul!
Nu ska jag snart gå och sova, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0