Onsdag - dagen innan valborg!

Nu är det tagg tagg inför valborg!! :D Imorgon smäller det!
Idag på lunchrasten var jag, Sara och Erik ner en stund på stan och shoppade lite. Både jag och Erik hittade chinos, mums! Efter skolan så drog jag ner igen på stan för att fixa de sista grejerna. Tyvärr så hittade jag inte vad jag letade efter och plus att jag helt glömde bort att köpa hårfärg!
Sen åkte jag till konfirmationen (är ju ungdomsledare), det var kul! :) Efter det så blev det lite gym på friskis, skönt! Jag gjorde mina speciella övningar som ska läka knäskadan, hoppas att det ger resultat!
Nu ska jag gå och sova lite så man pallar med morgondagen!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0