påsklov

Idag blev vädret dåligt som förutspått men vi tog oss ändå ut i backen och körde lite i skidbacken tills det blev slaskigt. Efter lunchen drog vi hem och duschade lite sen tog vi oss ner till Mora för lite shopping. Vi rullade ner för berget flera km utan att gasa, det var lite roligt. När det kom en liten uppförsbacke så gick det jättelångsamt och alla i bilen satt och asgarvade! Haha så kul :P
Jag hittade ett snyggt vitt linne på JC och Dove body lotion med lite brun-utan-sol effekt på stan. Jag hittade också ett par snygga converse men det fanns inte rätt storlek, tråkigt för de var väldigt tuffa! :/
Dagens citat: "Vart skar han sig??" x) Bara vi som var med i bilen som förstår! Haha! En annan kommentar var ju när min kära syster Ida sa till mamma att hennes syskon var så lata som inte ville åka mer än halva dagen i backen, då fick hon tillbaka när jag sa: "Men du är ju inte bättre du, som SITTER ner och fotar hela tiden!"... Hon kanske ska tänka efter lite innan hon talar! :P
Imorgon ska mamma åka ner till Mora och köpa tyg. Fred ska (förhoppningsvis) köra i skidbacken utklädd till en kyckling i övermorgon! :D Hahaha! Hoppas det, för jag kommer garva ihjäl mig!
Nu ska jag snart gå och sova lite, mina kusiner kommer nog upp när som helst!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0