Första riktiga vårdagen!

Jippi! Idag har det varit sol hela dagen och det blir man glad för! Jag har väl inte så mycket att berätta om vad som hänt i skolan eftersom det varit som vanligt. Efter skolan så drog jag och Erik till stadsbiblioteket och kollade lite filmer, jag hittade tre intressanta filmer om första världskriget! Jag lär mig ju lättare genom film och att lyssna på läraren när hon/han pratar.
Några minuter senare satt man och fikade med Gustaf på "Joel's". Det är alltid lika roligt att träffa Gustaf, vi har alltid så mycket att prata om, till och med så mycket att tiden aldrig räcker till! Jag blev lite sugen på en smoothie när jag fick smaka Gustafs lime/advocado smoothie så jag köpte en egen, den hette "Sweetheart", så sött! :D
Den innehöll blåbär, hallon, glass med strössel m.m. Jättegod!
Jag måste också berätta om den tama flugan som satt på min hand när vi fikade! Den kröp upp på mitt finger två gånger, ena gången fick den smaka smoothie. Jag och Gustaf blev helt paffa när den hoppade upp på min axel efter att jag frågat den om den ville sitta där! Haha, konstig fluga...
Efter det så gick jag och gymmade lite för att bränna kalorierna jag precis stoppat i mig, det var skönt. Det var mycket folk som vanligt, men jag fick i alla fall chansen att träna det jag ville.
Nu har jag precis suttit med en liten träningsapparat på både mage och lår som jobbat satan! Mamma beställde hem en sån så att jag ska kunna jobba bort min knäskada, jag hoppas att det hjälper! Pallar inte ha ont i knät längre!
Nu ska jag snart dra och sova, så fort krigsfilmen kopierats färdigt på datorn.
Godnatt!

 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0