chilldag idag

Det är lördag och man har tid att göra småsaker som man glömmer göra i veckan, som t.ex. att städa. Jag vaknade 10.00 och låg kvar en halvtimme innan jag orkade dra mig upp ur sängen, det var ju så mysigt under täcket!
Halva familjen har dragit hemmifrån och jag sitter hemma och chillar. Jag funderar på vad jag ska göra med min dag. Stan ska besökas en snabbis och kroppen ska trimmas genom en joggingrunda!
Jag sitter nu och väntar på att frukosten ska smälta, så jag slipper håll. Den bortförklaringen ska snart knäckas!
Framför mig på skrivbordet ligger en oklar teckning som jag börjat rita på, sängen ligger obäddad med lakan som ska bytas och rummet ser förj*vligt ut!
Här ska fixas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0