Framme i Köln, Tyskland

Äntligen är jag i Tyskland! Det var jättestressigt imorse med packning och allt... Agnes och Maria kom över och fikade lite en stund. Agnes fick en massa saker som jag inte skulle ha med till Tyskland plus en massa ansiktskrämer av mamma. Vid 13-tiden kom vi iväg. Vi drog till Fullerö handel och köpte present till familjen. När vi såg på klockan insåg vi hur sena vi var. Klockan var då 13.45!! Vi skyndade till flygplatsen och checkade in. Jag hade 15 kg övervikt och var tvungen att packa över 2 kg till handbagaget.
Väl förbi kontrollen upptäckte jag att mobilen var borta. Jag letade igenom handbagaget flera gånger men hittade den inte. Den syndes inte ens på väsk-röntgen. Hittade den sen när kontrollanterna ringde min mobil, tur!
Flyget var försenat med 40 min. Brevid mig på planet satt en liten scout-grabb och sov nästan hela resan.
Jag välkomnades av Martina, Christina, Christian, pappa Ulrich och mamma Gabi. På vägen hem drog vi en liten sightseeing genom stan. Fick se domkyrkan på långt håll, den var fin!
Nu har jag packat upp, ätit middag plus efterrätt och fått internet. De blev glada över presenterna jag hade köpt till dem, speciellt lilla Christian som kom fram och gav mig en kram! Så sött!
Nu ska jag snart gå och sova, godnatt!

 
 

Kommentarer
Postat av: Sarisen

ååh emmy, vi hann ju inte "ta farväl" av varandra! :'(

2009-08-15 @ 11:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0