Gårdagens inlägg, det gick inte att logga in igår..

Det här var den hittills roligaste dagen här i Köln! Skolan idag var bättre än vanligt. Jag vet inte riktigt varför, men allt var bra! Alla var glada, jag pratade med folk jag aldrig pratat med förut m.m.
Efter skolan drog jag med Martha till stan. Vi shoppade lite och fikade på Starbucks! Jag köpte en klänning och armband, det var bästa köpet på länge! Och jag hittade äntligen en skolväska, fast jag köpte den inte idag eftersom de hade stängt. Klänningen jag köpte idag var från American Apparel och den har jag velat köpa väldigt länge. Jag har sett den på hemsidan men inte velat beställa därifrån eftersom man inte riktigt vet vilken storlek man har, och lätt kan beställa fel. Men nu har jag den och jag är supernöjd! Den visar mycket av ryggen, vilket jag älskar!
Nu ska jag sova lite, för imorgon ska jag ut och jogga sen dra med Gabi och Katrin någonstans.
God Natt!

 
Armband från Bijou Birgitte & klänning från American apparel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0