IKEA-besök idag

Nu börjar jag vänja mig vid rutinerna här och lära känna vännerna bättre.
Stackars Jana hade gjort illa foten igår på idrotten så hon haltade idag! Hon hade tydligen vägrat ta kryckorna till skolan.
Idag var det en sån där varm dag igen! Usch, nu längtar jag efter kylan... När man går omkring en hel dag i sandaler så luktar fötterna inte så gott heller!
Efter skolan drog jag, Gabi och Katrin till IKEA och handlade lite prylar. Medan Kartin och Gabi letade efter persienner så satt jag och målade vid barnhörnan! Haha! Vi handlade lite mat efteråt, i affären hittade jag mina favorittuggummin - Orbit! Jag minns inte om jag har sett dem i Sverige, om de finns där hemma så är det i alla fall sällan man ser dem. Jag köpte ett fempack av dem, mums!
När vi kom hem så tog jag en liten joggingrunda genom parken och ut på andra sidan, blev en kort runda på max 20 minuter.
Det var nog allt för idag!
God Natt allesammans!



Emmy aus Schweden
ritade lite vid IKEAs barnhörna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0