Imorgon sticker jag!!

Kan inte fatta det... Imorgon sticker jag iväg på utbytesår till Tyskland!!! Jag har packat ungefär hälften av allt som jag ska ha med mig. Jag kommer säkert glömma en massa saker här hemma i Sverige!
Ikväll är det min sista middag, för ett tag framöver, med familjen. Imorgon kväll sitter jag och äter middag med Martinas familj i Köln! Det kommer bli en liten omställning för mig när det gäller matvanor. De äter lunch sent och kall middag sent. De får heller ingen lunch i skolan, utan får istället ta med sig mackor hemifrån.
Hur blir det med vänner då? Hoppas att man hittar massor av roligt folk! Det känns tryggt att jag har Martina som jag kan snacka svenska med, under de första veckorna. Det kommer nog bli rätt så jobbigt i början i skolan, när man inte förstår något...
Men det blir nog bättre efter ett tag! Längtar så mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0