Köln By Night-event

Idag var det inte lika varmt som tur var, så man slapp sitta och svettas i klassrummen. Jag fattade knappt vad som sades på lektionerna (speciellt matten), jag fick beröm för ett (enligt läraren) perfekt skissat ansikte på bildlektionen, fick två nya killkompisar m.m.
Slapp åka svettig buss hem efter skolan idag. Martina och hennes kompis, jag och Matthias fick skjuts hem med Felix. Hemma spelade jag lite piano och ritade med mina nya färgpennor.
På kvällen drog jag med Martina och hennes kompis Kristina till stan där det var något Köln-by-night-evenemang. Det var två stora scener med livemusik och massa håll-igång, det var kul!
Det var ett par stycken som verkligen diggade musiken, jag filmade några av dem. De dansade ju...fint.... Haha!
Nu ska jag gå och sova lite. Det kommer nog vara lättare att somna ikväll än igår, då det var världens åska och blixtar! Imorgon ska jag höra när Christian spelar trummor på deras sommarkonsert!
Gute Nacht!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0