Öland...

Nu sitter jag i sängen med datorn igen. Dagen spenderades på en otroligt stenig strand. Det var inte så mysigt att ligga på ojämna stenar och sola, kan jag lova! Men brun blev man, till och med lite bränd på ryggen. Jag fick lite fina bilder på grabbarna när de hoppade från piren ner i vattnet. De gjorde volter och trixade en massa, sånt som jag aldrig skulle våga göra!
På kvällen ritade jag en teckning som blev rätt bra. Pappret blev dock fuktigt när det låg ute, pga. den fuktiga havsluften. Sen gick vi på promenad i skogen och upp till slottsruinen där Ulf Lundell hade konsert. Utanför satt de snåla eller de som inte hade råd att bekosta inträde, och drack öl.
Jag tror att det börjar bli sängdags nu... Ska ju inte sova bort hela morgondagen! Vi ska nämligen dra till Rix FM festival i Kalmar, det kommer bli så kul! :D
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0