Regn, blixtar och dunder!

Idag hade jag ingen lång skoldag. Jag hade bara sex lektioner och slutade 13.25. Under historialektionen hördes världens KABOOM precis efter en blixt! Jag tror inte att någon på hela skolan undkom hjärtattacken man fick den av smällen! Det var länge sen jag hörde en sån kraftig åsksmäll.
Efter skolan åt vi lunch hemma och jag och Gabi skjutsade Matthias till skolan (för sista lektionen), hämtade Martina och hennes kompis, lämnade av dem hemma och drog sen till Chorweiler för att skriva papper om att jag bor här i ett år. Efter det så gick jag och Gabi en runda i shoppingcentret nedanför men hittade inget bättre än ett rosa paraply och lite småplock.
På kvällen tänkte jag gå ut och springa en runda, men så kom regnet och så blev det middag (man vill ju inte få håll) och såklart fanns det ju så många anledningar till att inte jogga... Jag måste ta mig i kragen och sticka ut en sväng snart innan jag blir tjock!
Nu ska jag sova, god natt! :)



Kommentarer
Postat av: AgL, Message from Swe!

Du kommer aldrig bli tjock, Men det är alltid bra med motion :P Rasmus och jag har kommit överrens att vi ska ut och spring. Vi får inte käka för mkt godis, kolhydrater och vete. ^^ Jag måste få tbx min kondis för skolan kräver lite för mkt av mig :O ;D Hur mkt pengar har du igentligen? Verkar som om du alltid åker till stan x) Men de är bättre än att göra ingenting lr vad man ska säga. Älskar dig sötnos!

Hela familjen lindström hälsar att vi älskar dig :) Specielt Mamma, Maria. ^^ haha

2009-08-29 @ 11:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0