Tandis, gym, packa, stan, packa, avskedsmiddag....

Idag har det hänt mycket! Jag var hos tandläkarn 7.40 imorse för att laga ett hål i lagningen. De fick ta dubbel dos med bedövning denna gång också, eftersom en ynka dos inte räcker för mina tänder (man lär ju va superwoman)... Sen blev det gym på friskis för sista gången, hem och packa & äta, stan med Markus, hem och packa ännu mer och hade sen avskedsmiddag med familjen. Bedövningen verkade i flera timmar....
Nu är det mesta packat i den stora tunga resväskan. Ska försöka hinna träffa lite vänner imorgon innan jag sticker till Tyskland. Planet lyfter 15.20 och landar 17.25. Hoppas att vi inte störtar.....
Nu ska jag sova så att jag orkar upp i tid imorgon!
Natti!




Köpte ett par as tuffa dojor idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0