Gårdagens partaj...

Igår efter skolan kom Martha med mig hem för att låna en klänning och bälte till partyt som vi skulle gå på senare på kvällen. Jag började tidigt göra mig i ordning inför kvällen men kom ändå rätt sent in till stan. Jag stack först iväg till Max rum och lämnade en väska och några pussar innan jag åkte till city. På vägen in till city träffade jag Max kompis (superlång basketspelare) och snackade hela resan med honom, riktigt trevlig!
Jag kom in på Deja Vu vid ungefär 21.10 efter att ha stått 40 min ute i kylan och fryst arslet av mig, de andra var redan inne och hade inte behövt betala inträde.
Var partyt värt? Nja, det kan man inte riktigt säga. Först fick man betala 110 jävla kronor för att komma in och sedan 70 kronor när man skulle ut.... Väl där inne var det så satans varmt och dålig luft, trångt och tråkigt folk, skit överallt på golvet och folk rökte mitt inne på dansgolvet - farligt! Det slutade med att en grabb stal Janas mobil, då ville vi inte stanna längre. Jag köpte pommes och drog sen till Max och sov där. Det hade varit mycket mer värt att spendera hela kvällen där, än att gå till Deja Vu...
20 euro bortkastat...

Kommentarer
Postat av: julia

hoppas du haft en bra dag =)



frågestund med jultema på min blogg (jjuliees.blogg.se) ställ gärna en fråga :)

2009-12-05 @ 21:02:20
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Postat av: sandra ♥

fin blogg:)

allt bra?

2009-12-05 @ 21:06:02
URL: http://sandrakess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0