Julafton tar aldrig slut!

Julen är fortfarande inte slutfirad för min del. Vi firade igår, idag och ska fira imorgon med. Fast imorgon blir det nog inga julklappar, jag behöver inga fler! Jag har lite skuldkänslor (om det är rätta ordet). Jag har fått massor av fina presenter, jag behövde ju inte så många!

Saker jag fått:
- Pengar från päronen, mormor & morfar, farmor & farfar, gammelmormor
- 90 euro
- Puma-mjukisbrallor
- Halsband äkta silver
- Bok "1000 places to see before you die"
- Nagellack
- Ring
- Skrivbok
- Nyckelring
- En liten "I love Köln"-bag
- Målarset med akvarellfärger, skisspapper, skisspennor och tillbehör
- Set med nagelsax och grejor
- Choklad
- Badrock (suupermjuk!)
- 2 väskor
- Halsband
- "I love Köln"-pärm
- Fotoalbum

Ja, som du kan se så har jag fått alldeles för mycket grejor, jag känner mig så himla bortskämd! Nästa år behöver jag inga presenter alls! Alla årets julklappar räknas som från två års julaftonar. Usch, jag gillar inte riktigt känslan att få en massa saker.... Men självklart är jag otroligt tacksam! Tack alla!
Förutom alla fina julklappar så har jag haft en riktigt härlig julafton! Trots att jag började min julafton med att ramla i trappan och få ont överallt, haha xD
Det var en väldigt härlig stämning både idag och igår i familjen, myspys och glädje. Den sötaste presenten som jag fick var nog teckningen jag fick av min värdbrorsa Matthias. När han frågade mig för ca. 2 veckor sedan vad jag önskade mig i julklapp så svarade jag kärlek, så imorse gav han mig en teckning som han själv hade ritat, det var han och jag och ett grönt hjärta i mitten. Anledningen till varför hjärtat var grönt var för att min pojkvän inte skulle få onda tankar, haha.




Finaste presenten kom ifrån älskling <3
Danke schatz!



Kommentarer
Postat av: AgL

OMG :O vad fint halsband :D shiit :) va gulligt <33

Fint med sånt du ;D <33

De va skönt att höra din röst! :D thx för telfonsamtalet! :D

2009-12-25 @ 23:32:17
Postat av: Eja

Va gulligt med teckningen :)

2009-12-27 @ 18:44:13
URL: http://lillskitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0