Tjohopp!

Idag har jag egentligen inte så stor lust att blogga... Klockan är ju sent och så...
Idag hade jag i alla fall bara en lektion vid 11.50 sen var den skoldagen över! Jag drog hem och sen till stan för att köpa lite julklappar. Jag hittade tre men köpte bara två, ska tillbaka och köpa den sista senare! Efteråt drog jag till Hansaring och började på något nytt! Träffade nämligen en grupp med ungdomar (de flesta två eller tre år yngre än mig) som har någon slags dans/teater/kör-grupp. Det var kul, men det var tyvärr lite kaos. Berättar mer någon annan gång...
Ikväll har jag pratat i telefon med min familj hemma i Sverige. Det var riktigt kul att prata med dem, eftersom jag gör det endast någon gång i månaden, inte ofta alls! De ska åka ner till alperna i februari, jag vill också! Fast egentligen vill jag klara mig ifrån dem i ett helt år.... Det vore rätt coolt!
Min syster har snart sin tjugonde födelsedag, woow! Hon är ju gammal nu! Jag vill hitta något riktigt bra till henne i present, det är ju trots allt 20 år hon fyller!
Aja, nu ska jag sluta babbla och slita mig ifrån datorn!
God natt allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0