Sköning

Julen är snart här och jag skickar imorgon iväg alla paket med posten, så skönt att allt är färdigt! Jag skickar det tillsammans med min värdmammas grejor, frakten blir dyr hem till Svea land.... Men sånt får man ta!
Har målat lite mer på tavlan idag, den blev riktigt bra! Det är en julklapp till en av värdsystrarna.
Sitter just nu och skriver med Sara och min lillebror på msn. Sarris har tjatat som fan efter en massa bilder och nu har hon fått miljoner, hoppas hon är nöjd!
Jag måste duscha nu, kan inte sitta här och häcka längre...
God natt!

Kommentarer
Postat av: Sarre

Jag är inte nöjd! Det kan du ta och skriva upp unga dam!!!!!!!!!!!!



:P

2009-12-16 @ 09:55:10
Postat av: pelle

Vad har du inhandlat för klapps nu då? Fast det kanske du inte vågar säga? ;)

2009-12-16 @ 12:32:03
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0