Världen

Igår umgicks jag med hela världen. Så skulle i alla fall jag uttrycka mig om det! Jag umgicks med en stor grupp utbytesstudenter, och det var folk från Thailand, Taiwan, Sverige, USA, Colombia, Indien, Brasilien, Mexico m.m. Jag och Edvin var de två enda svenskarna, det var skönt att ha någon att prata svenska med! Alla var trevliga och roliga och det var kul att höra hur bra/dåligt alla pratade tyska. Dock var det någon tysk grabb (ej utb. student) där som var väldigt mysko... Såna typer får man ta och ignorera!
Vi var först på en restaurang och babblade en massa sen gick vi ut och ingen hade någon riktig idé om vart vi skulle. Till slut, efter en lång stund, hamnade vi hemma hos en av utbytesstudenterna. Vi var ungefär 20 pers i deras källare och ljudvolymen var hög. Efter ett tag så kom pappan i huset ner och var sur. Jag antar att utbytesstudenten fick mycket skit för det... Stackar'n! Alla var tvungna att gå och jag gick iväg till tåget. Jag träffade amerikanaren och indiern och snackade med dem, det var kul. Amerikanarens tyska lät så himla rolig! En massa brytning och hejfaderullan! Hahaha :D
Jag fick sällskap av thailändaren när jag väntade på mitt andra tåg. Vi pratade väldigt mycket, han var väldigt trevlig! Jag hoppas att jag får träffa alla góa igen, det var superkul!
Ska kolla vem som har bilder från igår, jag fastnade på några enstaka.


Tyckte om min sminkning igår
Satte lite vågor i håret med, det blev superfint!
Men det syns inte på bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0