Barnvakt hos kusinerna!

Imorse hade vi dubbelt så lång idrott, det var väldigt kul! Vi hoppade trampett, trampolin, hoppade på en lååång uppblåsbar matta, hängde i ringar och rep m.m. Det tråkiga var bara att jag klämde pekfingret¨rejält på en sak till trampolinen, så huden på finret skavdes av, så satans ont det gjorde! Jag fick ett litet plåster på såret, och så gick det bra endå :)
Skolan har vart rätt skön idag, vi hade idrott, tyska sen engelska. Det var rätt så slappa lektioner, skönt! Sen drog jag till volleybollen, det var roligt som vanligt att spela, men den här gången spelade vi lite mer seriöst eftersom en idrottslärare (vet inte va han heter) kom in i hallen och coachade lite, det var bra för då började vi spela lite mer seriöst.
Nu sitter jag hemma hos min morbror och är barnvakt åt Liv och Alfred, som tur är så är det inte jobbigt, för dessa barn är som små änglar :) De sover nu, och jag sitter i köket med datan lite, ska snart dra tillbaka till tv:n och mysa ner mig vid den söta och supermysiga kattungen familjen har skaffat, såå söööt! :)
Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0