En helt fullproppad helg!

Nu har jag äntligen kommit hem från alla helgens aktiviteter!
I fredags efter skolan drog jag till stan och hjälpte mamma med en sak på hennes jobb, drog hem, drog till Arlanda för att bo på min morbrors Jumbohostel och fira syrran och pappa där.
På lördagen gick jag upp 7 och drog från arlanda till Örbyhus för att gå skoterkurs, kom hem, drog direkt till stan för att dansa magdans med fotbollslaget sen käka middag med dem på O'connors, sen drog vi till sara sen till stan igen där jag träffade två kompisar, sen skulle jag hem och gå upp tidigt dagen efter.
Imorse gick jag upp tidigt för att dra iväg till skoterkursen igen, jag lyckades med provet och fick skoter- och fyrhjulingskortet! :D jippi!
Nu ska jag försöka varva ner lite men det är inte så lätt när päronen snackar om att flytta nu igen! Vi har ju bara bott i det här huset i typ 3 år! Men de vill ha större hus, så vi får se hur det blir! Dom har också precis köpt en ny 51 tums tv... rätt onödigt men den va satans billig (Blocket)!
Här kommer lite bilder från bl.a jumbojeten :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0