En rolig fredag :)

Igårkväll fick jag endå något kul att göra istället för att sitta helt ensam hemma, jag åkte nämligen till Danne och badade tunna och umgicks med folket som var där, det var väldigt trevligt! Men det hände ju lite tråkiga saker med. Jag satt i tunnan med lite annat folk, efter en stund gick jag ur tunnan för att kyla av mig lite och lägga mig i snön, helt plötsligt när jag står brevid tunnan så börjar det bli lite svart för ögonen, jag tänkte som vanligt att det skulle gå över nästa sekund som det brukar göra men så blev det inte. När jag kom ner i källaren hade jag hunnit blivit ännu mer yr och letade snabbt upp en stol för att sätta mig, sekunden senare spydde jag i en hink :/ Jag har nog aldrig spytt nykter och utan magsjuka! Det var i alla fall sjukt och hoppas jag slipper uppleva det igen, många andra drack men inte jag, jag drack ingenting.
Resten av kvällen gick väl bra för de flesta, förutom Jocke som spydde ner Dannes toa och hade sönder en ljuslykta, stackars Danne!
Jag ska snart ladda upp bilderna från igår med!
Idag jobbade jag 3,5 tim sen gick och handlade lite mat, vårt kylskåp är ju helt tomt nu när familjen är borta! Sen ikväll så får vi se om Martin orkar palla sig hit som planerat, han är tydligen lite sjuk :/
Puss


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0