FETTISDAGEN!

Bedövningen hos tandläkaren satt i 5 timmar! Haha lite mer än vad jag räknat med eftersom tandis sa att det skulle sitta i 2 timmar :P Lunchen var ju jobbigast eftersom när jag åt korv så kändes det som om jag åt på min egen kind! Och när jag drack kändes det som om jag hade en halv läpp, kände ju inte den andra halvan mot glaskanten! Haha lite roligt!

Efter skolan så drog jag ner till stan och mötte upp Gustaf, vi gick en liten promenix tillsammans innan han skulle gå på museum. När vi skiljts åt så drog jag ner på stan en liten stund, jag provade kläder och köpte munskölj, toblerone och såklart EN SEMLA! :D Jag hittade en likadan blus som jag har (puff-ärm) på Vero Moda fast mörkblå! Den var så satans fin! Men den fanns bara i large, snyft!
Senare på kvällen drog jag på fotbollsträning, jag åkte med grannen Therese för första gången, det var väldigt trevligt och vi pratade hela resan in och tillbaka hem. När jag kom hem fick jag äntligen äta min efterlängtade semla! Och Fredrik var här och pratade allt från hus till skotrar, med mor och far min.
Vi har rensat ur lite grejor från vinden och hittat lite roliga saker, jag hittade två otroligt söta bilder på mig när jag var kanske 4-5 år och ligger på stranden helt naken, as härliga bilder :D
Nu ska jag gå och borsta tänderna (äntligen EN tand lagad...) och sen snacka lite med Hampe innan sovdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0