Jobbigt....

Jag försov mig en halvtimme imorse men vaknade som tur var av att mamma ringde. Jag hade inte packat klart mina idrottskläder så det blev ju mkt att göra! Nu sitter jag i skolan på rast och har snart sista lektionen, sen blir det träning för skolkampen, kul! :D Jag har pratat med SYO om mitt utbytesår, och hon sa att jag inte har en garanterad plats i samma profil och skola som jag går nu, så man får hoppas att jag kommer tillbaka till samma skola, linje och profilval till tvåan!
Igår när jag stod och väntade med evelina vid hennes busshållplats hände en liten sak som är värd att nämna. Det var en liten kille som satt och glodde mycket på oss, sen när bussen åkte iväg så bjöd han på världens smile åt oss, lite kul grabb :P
Ikväll blir det till att plugga skiten ur mig, sjukt.... kommer inte palla!!! Hoppas att träningarna blir lika kul som alltid sen! Bilden nedan visar mitt humör idag.
Puss



Kommentarer
Postat av: evelina

haha han var jättegullig :D

2009-02-11 @ 15:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0