Kärleksdagen!

Idag är det alla hjärtans dag, en riktigt fin dag, men kan vara lite plågsam för den som är singel. Jag har inte gjort så mkt märkvärdigt idag, jag jobbade lite på vandrarhemmet imorse, sen kom Agnes hit och gick på en härlig promenad med mig, Martina och päronen. Vi tittade förbi huset som vi lägger bud på just nu som mamma och pappa vill köpa, det var första gången jag såg huset och det låg väl inte så dåligt till.
Idag är det ju alla hjärtans dag och det är inte vilken dag som helst, Agnes fyllde år idag! Hon hade födelsedagsfest igår, det var kul :)
Jobbet tog 3,5 tim idag, imorgon jobbar jag igen, skönt att få lite pengar! Kent som sitter i receptionen hade med sig sin fina hund, den var mysig :)
Jag har haft fullt upp hela veckan med prov och glosförhör, jobbigt! Så nu ser mitt rum ut som ett bombnedslag! Och jag har heller inte kunnat blogga något, tråkigt! Nu ska jag gå och äta, puss! :)
Glad alla hjärtans dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0