Söndag

Oh yes! Nytt schema och sovmorgon 3 ggr i veckan! Jag säger bara: YEEEEEEES! :D
Igår satt jag helt ensam hemma hela kvällen, ingen kunde komma över, tråkigt :( Martin som skulle kommit kunde inte komma för han hade blivi sjuk...
Idag har jag jobbat sen inte gjort så mycket mer. Men jobbet idag var värre än det vanliga, det var nämligen några som röjt i tv-rummet på vandrarhemmet och det var ju inte så kul att städa. Det var så satans skitit och äckligt, de hade också förstört brandvarnaren för att kunna röka vattenpipa (pipan låg kvar) och ett bord.... Vilka jävla arslen det finns i världen, helt jävla respektlöst!!
Aja, nog om det... Har lyckats städa rummet och rensat lite papper ikväll. Min syster kom också hem ikväll, hon bor vanligtvis på folkhögskola i Stockholm och pluggar, men nu som sagt kom hon hem och det var kul! :)
Idag var jag faktist dagens hjälte som skottade bort all snö från vår parkering innan familjen kom hem från Dalarna! Det tycker jag var duktigt gjort! Mamma visade en bok som hon hade köpt där uppe, den var jätterolig, den hette något med: "Den som inte tar bort luddet ska dö!" typ något sånt :P
Men nu ska jag ta och sova, börjar 9.45 imorgon, skönt! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0