sportlov i Dalarna

Nu sitter jag uppe i vår stuga i Dalarna och surfar lite. Vi har precis varit och bowlat och ätit god middag på restaurang. Jag hade ingen tur idag på bowlingen, men gjorde i alla fall fyra strikar! :)
Vi har åkt skidor (bräda för min del) varje dag sen i tisdags och idag var absolut bästa dagen! Jag åkte med Fred och hans två vänner Kalle och Kalle (K1 & K2), vi hoppade och railade, filmade lite som kanske kommer ut på youtube.
I övrigt har vi inte gjort så mycket, jag lärde mig att laga någon god hummer-röra, jag har stickat en halsduk (inte klar än) och sen inte så mycket mer. Imorgon åker jag tåg hem till Uppsala, det ska bli skönt! Ska hem och jobba lite i helgen, hoppas att det inte är så mycket att göra!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0