Ännu en fredag har gått

Usch så deppig jag har varit halva dagen. Det kändes som om alla andra var små-tjuriga så jag orkade inte heller vara glad. Sen när skolan hade slutat och vi satte oss i biblan på skolan så blev jag på bättre humör. Jag, Sofie, Sara, Eve och Ellmina satt och jobbade med samhällsuppgiften som ska redovisas på måndag, den blev bra till slut och vi kunde lämna skolan.
Vi drog till stan och köpte lite småsaker, jag köpte lösögonfransar (igen) och en stor marabou choklad (jag är så satans godissugen!).
Det var kul att folk märkte idag att jag färgat håret (och klippt lite)! Det är inte alltid folk ser det :P
Ikväll blir det fotbollsträning 20-21.30, inte så kul me träning på en fredagskväll men det ska vara skottövningar och sånt där kul så det är svårt att motstå!
Nu ska jag försöka hitta på något tills klockan blir mer och det blir träning!
Pussiluss :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0