Måndag

En ny vecka har startat igen och såklart är man trött och har ont i huvudet. Idag var det en lång dag och vi började vår kurs i Naturvetenskap i slutet av dagen, läraren verkar väl vara rätt okej endå.
När vi hade slutat skolan och fått på oss alla ytterkläder så gick skolans brandlarm! Vi sprang i panik ut ur skolan och var livrädda! Nej, såklart inte.. Vi svenskar tar sällan brandlarm seriöst, så vi betedde oss som vanligt, som om inget hänt. Jag  vet inte vad som hade hänt, men det var ingen idé att stanna, så jag drog med Sara och folket till stan. Vi drog in på Lustgården och spanade in lite porriga prylar bara för kul skull, Patrik vågar aldrig gå med in så han gick istället till sitt tåg.
Inne på lustgården hittade vi allt från läderpiskor till minikondomer. Sara hittade ett par extremt porriga stringtrosor som hon ville ha, själv föredrar jag "normala" trosor.
Nu ska jag visa er dagens konstverk som jag ritade på matten, den fick Eve sen ;)



 


Kommentarer
Postat av: Robin

Lagom fresht

2009-01-13 @ 18:12:01
Postat av: Ellmina

Haha, jag missade brandalarmet helt. måste dragit från skolan då redan :)

2009-01-13 @ 18:28:39
URL: http://ellmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0