Onsdag

Det är så skönt att bara gå hemma och slappa, det är precis vad jag har gjort idag.
Igår åkte jag med simon och familjen ut på sjön och åkte skridskor, sen drog vi till IKEA och köpte garderob till mig och bror och lite annat. Simon hjälpte mig att montera upp min garderob (som han kallade byrå) och den kom upp tillslut efter 2 tim!
Igår kväll skulle jag och Simon egentligen åkt hem till honom och sovit där inatt, men det blev inte så, så han sov här inatt med! Imorse åkte han hem för att han börjar skolan idag. Jag har bara suttit hemma och kollat på tv och gjort andra slappa saker.
Imorgon börjar skolan igen 8.30, då blir allting som vanligt igen.
Efter skolan ska jag dra till stan och byta min innebandyklubba som jag fick i julklapp, den var lite för kort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0