Stan och träning

Efter skolan drog jag ner på stan med genomblöta skor. Snön föll ner idag, men inte var det någon rolig snö inte! Det låg bara som tråkigt grått slask på marken. Fy för vintern när den är såhär!
På stan hittade jag inte vad jag letade efter, utan köpte istället 3 snygga armband och hårnålar (alltid bra att ha). Jag behöver ett par tofflor egentligen men jag hittade inga söta.
Efter det drog jag hem, åt lite, bytte om och drog sen till fotbollsträning i stan. Vi gjorde lite lekar och spelade basket, lite annorlunda fotbollsträning!
Jag och Julia satte oss på stationen där vi träffade Amanda. Vi satt och pratade bort tiden tills det bara var en minut innan bussen skulle gå, dumt! Vi fick springa till bussen och den hann åka, men vi sprang till en annan busshållplats och vinkade in bussen, tur att vi hann med!
Nu sitter jag helt utmattad här, ska väl dra mig ner till sängen och sova lite.
God natt!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0