äntligen internet!

Nu har jag inte haft tillgång till internet på jättelänge och det gjorde mig frustrerad! Har haft massor av lust till att blogga och ladda upp bilder varje dag, men aldrig kunnat göra det! Vi har ju flyttat, därför har vi inte haft internet på länge.
Hela denna vecka har jag jobbat på pappas jobb. Jag har fått plockat ordrar, städat, packat cd-skivor i kuvert m.m. Det är verkligen värt att jobba eftersom allt kommer sluta med en härlig belöning! Nästa vecka jobbar jag också, sen är det slut med jobb för min del.
Igår kom Martina och hennes familj (från Tyskland) till Sverige! Idag var de i Vimmerby och gick i Astrid Lindgrens värld. De kommer och hälsar på hemma hos oss snart, blir förhoppningsvis nästa helg. Det kommer bli så kul att träffa min blivande värdfamilj!!! :D
Ikväll blir det till att slappa hemma eftersom jag är så utsliten efter jobbet och har ont i hälarna efter att ha gått omkring hela dagen på lagret.
Nu ska jag ladda upp lite bilder från de senaste två veckorna! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0