En dag med Erik

Idag kom Erik över till mig och lekte! Först visade jag runt lite i vårt nya hus, sen gick vi ut på en lång promenad i skogen. Vi pratade och skrattade massor som vanligt. Vi har alltid lika kul när vi ses, vad skulle jag göra utan min lilla Erik?
Vi tog en paus i promenaden när vi kom ner till badet och hoppade i och badade lite. Det var inte sådär värst varmt i vattnet, men det fick duga!
När vi kom hem så testade vi att ligga på spikmatta. Jag hade linne på mig så efter att jag legat en stund på mattan så hade jag fått märke från spikarna som såg ut som solbränna! Man såg precis vart linnet täckt kroppen för spikarna! Sen gav jag honom ett par teckningar som jag ritat, tyckte att han hade större nytta och användning av dem än va jag har!
Sitter nu och gör ingenting. Mitt te är slut men mina übersöta mjukisstrumpor värmer fötterna! :D
Ska nu släpa fram symaskinen och klippa och sy lite i gamla kläder, får se om det blir något kul utav det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0