Jobb jobb och meeer jobb!

Satan så trött jag är! Jag gick upp 5.50 imorse och var lite piggare än de andra tidiga uppstigningarna de andra jobbdagarna. Tyvärr så vände det precis innan första rasten vid 10.00.
Adde mördade en liten söt men samtidigt läskig nattfjäril på jobbet med kniv, dumma dumma Adde! På fikarasten trodde jag att pappa ätit upp eller glömt min macka hemma på bordet i köket, men egentligen var det bara jag som inte såg den när jag kollade ner i vår matkasse lite snabbt. Jag blev sur på honom i onödan, fast jag hann upptäcka mitt misstag innan jag hann yttra mig!
Efter jobbet blev det gym på Friskis & Svettis, så härligt! Länge sen som jag gymmade så hårt som idag! Det kändes riktigt skönt. Jag träffade Tove E när jag var klar, det var kul att se henne! Jag träffar henne aldrig längre, vi som var så bra kompisar från lekis till 6:an!
När jag duschat och klätt på mig så blev jag svettig igen när jag skulle gå till bussen. Det var inte mysigt alls... Jag gick snabbt för att hinna med bussen till Gränby.
Jag och min käre mor storhandlade inför den kommande fartfyllda helgen. Allting slutade på 3x1000 kr....Sjukt dyrt att få gäster från Tyskland och skåne!! Men jag ser verkligen fram emot att träffa min blivande värdfamilj från Tyskland! Det kommer bli så kul! Och Martina har man såklart också saknat!
Nu måste jag sova om jag ska orka morgondagen!
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0