Jobb och stan

Jobbet idag var slappt men också väldigt krävande vissa stunder. Allt jobb kom på slutet av dagen och jag jobbade en liten fjuttig kvart i övertid.
Det var planerat att jag efter jobbet skulle gå och träna, men så blev det ju inte! Istället så träffade jag Gustaf och satt och snackade med honom vid ån i några timmar, lika roligt och underbart som vanligt att träffa honom! Sen åt vi lite på MAX innan vi gick skilda vägar.
Köpte ett vitt långt linne/tunika på stan idag, visar på bilden nedan. Hade fått min härliga lön så jag använde en liten del av den till linnet! Vad jag blev arg över var att jag hade fått 400 kr för lite i lön! Måste skälla lite på chefen...
Nu måste jag verkligen sova, ska ju upp och jobba imorgon igen!!
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0