Middag sen sova hos Agnes

Igår kväll blev en rolig kväll! Först var det middag här hemma hos oss med en skånefamilj plus Agnes familj, sen drog jag med Agnes hem. Jag åkte i en skön bil med Rasmus, medan Agnes åkte moppe.
Agnes och jag hann se på en massa olika filmer, bl.a. "Hitler, the rise of evil" innan Agnes skulle iväg och hämta lilla fulla Rasmus med moppen klockan 2.00. Tyvärr så gick lyset på moppen sönder så vi hade inget annat val än att cykla och hämta honom med och cykelkärra! Haha vi garvade så mycket! Det tog tid innan vi fick på cykelkärran på cykeln..
Rasmus var glad i hatten när vi mötte honom och han babblade på om allt möjligt där han vinglade fram på en minicykel utan växlar.
Efter en svettig cykelfärd mitt i natten så passade det ju perfekt med ett kvällsdopp tyckte vi, så vi hoppade ner i poolen och simmade omkring lite. Det skulle egentligen blivit nakenbad men så blev det inte. Rasmus var en badkruka och stod på kanten och gnällde om att vattnet var kallt. Till slut fick vi ner honom i vattnet där han sedan började sin skalbagge-jakt. Varm dusch efter det, lite tv igen och sedan hopp i säng vid 4.00. Det var länge sen jag gick till sängs så sent!
Lille William lämnades hos Lindströms morgonen därpå. Det var nog första gången jag såg honom och söt var han! Han verkade väldigt trött, för han sa inte mycket utan låg istället och myste i Agnes famn när vi såg på tv. Myspys!
Här kommer lite bilder från igår, både från middagen och sedan hemma hos Agnes!

  
Vi fick lite "lättare" grejor än de vuxna..

   
Det var svårt att posa i motljus!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0