Näst sista jobbdagen

Idag var nog den dagen som hade minst arbetsuppgifter. Det fanns knappt några lämpliga ordrar alls att plocka, skit tråkigt. Så jag fick städa... Det blev till att damma av hela butiksdelen av lagret, städa köket, dammsuga och moppa golv m.m. Jag började prata med Helin idag, hon var en trevlig liten prick! Jag trodde att hon var yngre än mig men det visade sig att hon var lika gammal som mig! Blev lite chockad..
När vi slutade så bestämde vi oss för att gå tillsammans in till stan. Det tog ca 20 min och det var kul, vi pratade om allt möjligt men mest om dans (hon dansar mycket och går samhäll estet, med inriktning på dans).
Sen traskade jag omkring 15 min på stan utan resultat. Det fanns ingen underkjol någonstans alls! Behöver en sån, eftersom mina vita runikor syns igenom!
På vägen hem från bussen, med stopp på "grekens", så träffade jag Tim från min högstadieklass. Han hade blivit lång! Har inte sett honom sen vi slutade nian, så jag hejade lite på honom.
Hemma har jag inte gjort så mycket mer än att städa undan/rensa ur flyttlådor. Jag har hittat massor av kul saker i lådorna, som t.ex. dagböcker, teckningar, brev m.m. Jag visar en bild nedanför som jag ritade när jag var runt 7 år gammal. Jag fattar inte vad jag hade för fantasi när jag var liten! Haha, kunde inte sluta skratta när jag läste igenom skrivhäften, tittade på teckningar, läste brev och dagböcker!
I en dagbok stod det: "Idag frågade jag chans på Linus, han sa ja!". Haha :P

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0