Röja Ninnis rum, alltid kul :D

Imorse väckte mamma mig. Hon kom in och gav mig massa kläder från kusinen (kille). Jag fick ett par jeans som jag vill klippa till shorts men mamma tjatar på att de är snygga som de är, så vi får se vad det blir av dem! Och så fick jag ett par t-shirts som jag ska klippa och sy i, får se om det slutar bra eller inte...
Jag solade en stund ute i vår as sköna hängmatta som mamma precis hade sattit upp, sen drog jag iväg till Ninni och var med henne och Agnes. Jag och Agnes röjde runt rejält i Ninnis rum. Vi drog ur alla lakan, kollade igenom lådor m.m. Ninnis osociala pojkvän satt bara framför datan. De enda gångerna han gick ut var för att röka...
Ikväll ska vi ha middag med Agnes familj plus en familj från Skåne, det kommer nog bli kul!
Soolsken, älskade sooolsken! Älska vädret! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0