tisdag

Inatt sov jag hos Agnes. Det var myspys! Vi hyrde två filmer igår som vi såg på hela kvällen. Det var "Human Trafficking" och "Taken". De var båda jättehemska och handlade om trafficking.
Jag cyklade direkt hem på morgonen för att gå ut med hunden som vi är hundvakt åt. Det var supertrist väder.... När jag gått klart med Elsa så var jag tvungen att cykla till affären för att posta en väska som en tjej från Kalmar köpt av mig genom "bloggshoppen". Oturligt nog så hade jag med mig 10 kr för lite så jag var tvungen att cykla hem igen och tillbaka...Jobbigt var det!
Efter det orkade jag inte cykla mer, så jag tog bussen över till Linda och var med henne hela dagen. Vi drack milkshake, satt ute i solen och pratade, såg lite på "Project Runway", åt körsbär, såg "A Cinderella story" m.m. Det var väldigt kul! Hon kommer vara en av de jag kommer sakna mest när jag är i Tyskland... :(
Nu måste jag verkligen sova... God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0