Sol sol och ännu mer soool!

Min minsta lillebror Thomas är så söt! Imorse kom han in och hade tänkt väcka mig med att spela på kastrullock, men tyvärr förstörde jag hans plan eftersom jag redan var vaken. Han lyckades inte lika bra som när jag gjorde det igår mot honom (sur blev han allt!) :P Haha, han är söt han!
Dagen kommer väl spenderas som alla andra senaste dagarna, vilket blir bad och sol. Vet inte vem man ska ragga upp som sällskap. På eftermiddagen blir det i alla fall poolparty hos Agnes, så nice! Tänker senare på kvällen mysa ner mig i hennes säng och stanna där till frukosttajm :D
Har testat lägga upp annons på "Bloggshopen". Får se vad som händer, om det blir något sålt! Man kan ju behöva bli av med lite saker nu innan Tyskland, och det är inte helt fel med lite pengar!
Puss hej, nu ska man ut och göra något kul av dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0